понеділок, 10 червня 2013 р.

Модуль 11

Сьогодні  ми  вже  завершуємо  свою  роботу. Працювати  було  цікаво.












З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, я  вважаю, найефективнішим для навчання моїх учнів  буде уміння  використовувати  інформаційні  технології  для пошукової  роботи, спілкуватись  та  співпрацювати в  Інтернеті.

четвер, 6 червня 2013 р.

Модуль 9


Нарешті ми  опрацювали  Модуль 9. На  цьому  занятті ми  працювали над  темою  "Диференціація навчання  різних  учнів"




  • Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання
  • Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованними в навчанні;
  •                                                Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  •                                            Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованності в навчанні;
  •                              Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
  •                                           Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Внести зміни в План вивчення теми;
  • Критично оцінити, чого  навчилися;
  •                                       Планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Модуль 10




Нарешті  ми  опрацювали Модуль 10. Ключове  питання  цього  Модуля : Вчитель як фасилітатор  навчального  процесу.








 В цьому  Модулі  ми  створили документ  для  фасилітації ,план провадження  проекту, а  також  оцінювали  портфоліо за  критеріями  оцінювання .

середу, 5 червня 2013 р.

Модуль 8

  • Сьогодні ми працювали  над  модулем 8. На  цьому занятті ми  розглядали оцінювання  діяльності учнів  у  проекті.





    Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання унів

  • Продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання

  • Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи  

  • Переглянули та внесли  зміни до прикладу учнівської роботи

  •    Переглянули   та внесли зміни до Плану вивчення теми

вівторок, 4 червня 2013 р.

Модуль7

Ось  нарешті  я  працюю  над  модулем 7.Створила  учнівську  презентацію.







  • Обговорила в малих групах: використання Інтернету при створенні проекту
  •  Переглянула  приклади учнівських робіт.

Модуль 6


Працювали  над  модулем 6. Заняття  пройшло  оптимістично.



  •  Додавали  посилання і зображення у вікі-середовищі
  •  Спілкувалися зі світом через Інтернет
  •  Створили  мережевий опитувальник
  • Навчилися  співробітництву, що базується на сервісах Веб 2.0
  • Працювали з планом вивчення теми
  • Провли  педраду, де обговоримо питання  Безпечного та відповідального використання Інте
  • рнету

Модуль5


В  Інтернеті  всі  перебувають  на відстані  витягнутої 

 руки.Треба лише знати  куди  цю  руку  простягти
                                                            Л. Костенко
Сьогодні  ми  опрацьовували   модуль  5. 
Створювали списки використаних джерел
 Організували  роботу в  малих групах, де обговорили оцінювання навчальних потреб учнів.
Провели педраду, на якій обговорили, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
Розглянули питання: 
  •   Використання Інтернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті 
  •  Навчання учнів та використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій 
  •  Використання Інтернету для проведення досліджень 
  •  Оцінювання Інтернет-ресурсів