З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, я вважаю, найефективнішим для навчання моїх учнів буде уміння використовувати інформаційні технології для пошукової роботи, спілкуватись та співпрацювати в Інтернеті.
Блог навчання в програмі Intel v10
понеділок, 10 червня 2013 р.
Модуль 11
Сьогодні ми вже завершуємо свою роботу. Працювати було цікаво.
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, я вважаю, найефективнішим для навчання моїх учнів буде уміння використовувати інформаційні технології для пошукової роботи, спілкуватись та співпрацювати в Інтернеті.
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, я вважаю, найефективнішим для навчання моїх учнів буде уміння використовувати інформаційні технології для пошукової роботи, спілкуватись та співпрацювати в Інтернеті.
четвер, 6 червня 2013 р.
Модуль 9
Нарешті ми опрацювали Модуль 9. На цьому занятті ми працювали над темою "Диференціація навчання різних учнів"
- Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання
- Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованними в навчанні;
- Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованності в навчанні;
- Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
- Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- Внести зміни в План вивчення теми;
- Критично оцінити, чого навчилися;
- Планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Модуль 10
Нарешті ми опрацювали Модуль 10. Ключове питання цього Модуля : Вчитель як фасилітатор навчального процесу.
В цьому Модулі ми створили документ для фасилітації ,план провадження проекту, а також оцінювали портфоліо за критеріями оцінювання .
середу, 5 червня 2013 р.
Модуль 8
Сьогодні ми працювали над модулем 8. На цьому занятті ми розглядали оцінювання діяльності учнів у проекті.
Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання унів
Продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Переглянули та внесли зміни до прикладу учнівської роботи
- Переглянули та внесли зміни до Плану вивчення теми
вівторок, 4 червня 2013 р.
Модуль7
Ось нарешті я працюю над модулем 7.Створила учнівську презентацію.
- Обговорила в малих групах: використання Інтернету при створенні проекту
- Переглянула приклади учнівських робіт.
Модуль 6
Працювали над модулем 6. Заняття пройшло оптимістично.
- Додавали посилання і зображення у вікі-середовищі
- Спілкувалися зі світом через Інтернет
- Створили мережевий опитувальник
- Навчилися співробітництву, що базується на сервісах Веб 2.0
- Працювали з планом вивчення теми
- Провли педраду, де обговоримо питання Безпечного та відповідального використання Інте
- рнету
Модуль5
руки.Треба лише знати куди цю руку простягти
Л. Костенко
Сьогодні ми опрацьовували модуль 5.
Створювали списки використаних джерел
Організували роботу в малих групах, де обговорили оцінювання навчальних потреб учнів.
Провели педраду, на якій обговорили, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
Л. Костенко
Сьогодні ми опрацьовували модуль 5.
Створювали списки використаних джерел
Організували роботу в малих групах, де обговорили оцінювання навчальних потреб учнів.
Провели педраду, на якій обговорили, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
Розглянули питання:
Підписатися на:
Дописи (Atom)